Discussion about this post

User's avatar
Raquel Castanon's avatar

Dankjewel! En heel interessant onderwerp voor een boek ook. Vooral fascinerend hoe we betaald werk nog steeds als de belangrijkste vorm van ‘bijdragen’ blijven zien, terwijl onbetaald werk letterlijk alles draaiende houdt. En ondertussen zoveel mensen vastlopen binnen die oude werknormen. Bijzonder eigenlijk hoe iets zó inefficiënt voor zoveel mensen alsnog als de meest logische manier van samenleven is gaan voelen.

Louis Goulmy's avatar

Zo ontiegelijk mee eens. Hier gaat mijn boek echte mannen werken 4 dagen over. Over verouderde werknormen, over de onderwaardering van onbetaald werk en overwaardering van betaald werk.

We weten dat een 4-daagse werkweek beter werkt toch slaan de deuren dicht bij instanties als ik ze benaderde voor een Nederlandse pilot.

Meer van dit soort artikelen graag!:)

1 more comment...

No posts

Ready for more?